ما از 9 زن حامله درمورد توصیه هایشان هنگام بارداری و طرز لباس پوشیدن سوالاتی کردیم و در زیر نتیجه این صحبتها را درج کرده ایم:

وقتی  وارد قرنطینه شدیم ، هیچ کس نمی دانست که من باردار هستم. ما یک سال قبل نوزادی از دست داده بودیم ، و من می خواستم قبل از گفتن دوستان و خانواده کمی مطمئن تر باشم که همه چیز خوب پیش می رود. هنگامی که در بهار همه چیز را فهمیدیم ، من شروع به اشتراک گذاشتن اخبار درباره خودم و نوزاد و موارد مرتبط با آن کردم ، و عکس العمل های شادی آور  را به تصویر می کشم.

مادر شماره1

بارداری مورد علاقه شما چه بود؟ من تمام دوران بارداری خود را با لباس زندگی کردم! من معمولاً سراغ یک لباس دودی یا شیفت ساده و زیر زانو می روم. لباس ها برای سفرهای مکرر به توالت و قرارهای ماما (دسترسی آسان!) بسیار مناسب بوده اند.

نکاتی برای لباس پوشیدن هنگام بارداری در گرمای تابستان وجود دارد؟ به عنوان یک فرد باردار به اندازه بزرگ ، یافتن "لباس بارداری" در اندازه من تقریباً غیرممکن است ، بنابراین راه حل من برای لباس بارداری در تابستان به اندازه دو یا دو برابر در مواد پنبه ای است. شما در دوران بارداری بیشتر اوقات عرق می کنید ، بنابراین به نظر من چسبیدن به پارچه های هوا بهترین راه برای خشک و راحت ماندن است.

 

مادر شماره2

بارداری مورد علاقه شما چه بود؟ با توجه به اکثر عکسهایی که دارم ، دوران زیادی از بارداری خود را با بیکینی سپری کردم. هنگامی که من لباس می پوشیدم ، لباسهای پوشیده و پوشیده از لباسهای بارداری به نظر می رسید: من به قطعات دسترسی آسان نیاز داشتم که با شکم من رشد کند. من همچنین احساس نمی کردم که هر چیزی روی شکمم تنگ است ، بنابراین شلوار جین و شلوار استرچ به طور کلی خارج از تصویر است.

نکاتی برای لباس پوشیدن باردار توصیه می کنید؟ من لباس بارداری یکبار مصرف نمی خواستم - می خواستم از آنچه در کمد لباس خود داشتم استفاده کنم و در قطعاتی سرمایه گذاری کنم که می توانم هنگام شیردهی به پوشیدن ادامه دهم (لباس های بسته بندی بسیار ایده آل هستند).

 

مادر شماره3

بارداری مورد علاقه شما چه بود؟ لباس های بزرگ ، حتی اگر در زندگی عادی هرگز لباس نمی پوشم ... اما دوقلو باردار بودم. من می خواستم هر روز برهنه راه بروم ، زیرا پوشیدن دو نوزاد از قبل به اندازه کافی ناراحت کننده بود ، اما نمی توانستم لباس بپوشم.

نکاتی برای لباس بارداری تابستان و بهار  وجود دارد؟ لباس های گشاد و پوشیده از پاها و بازوها ، بنابراین آفتاب به پوست لخت شما لمس نمی کند ، اما با موادی است که به پوست اجازه می دهد نفس بکشد.

 

مادر شماره4

هنگام بارداری چه اتفاقاتی رخ داده؟ من در تمام دوران بارداری لباس بدون پوشش و راحت را پوشیدم. با کفش های ورزشی و سه راهی زیر کفش یا لباس پاشنه دار ، این یک اسب کار بود. [در عکس بالای این داستان] ، من یک لباس لغزشی ابریشمی پوشیده ام که احساس راحتی می کند ، روی شکم سنگینم بسیار سبک و هوا است. از طریق آن می توانید لگد و مشت کودک را ببینید.

نکاتی برای لباس پوشیدن باردار توصیه می کنید؟ من برخی از اصول بارداری را خریداری کردم ، اما آنها احساس خستگی می کردند و من فقط شلوار جین را می پوشیدم. من می خواستم لباس خاصی بپوشم تا بدنم را در چنین حالتی جادویی گرامی بدارم و جشن بگیرم. اگر ما به اندازه کافی آجیل باشیم و دوباره این کار را انجام دهیم ، من در چند قطعه جدید که من واقعاً از طراحانی که می خواهم از آنها حمایت کنم (که اتفاقاً برای شکم باردار مناسب است) سرمایه گذاری می کنم و بر اساس آنها ساخته می شوم.

 

 

مادر شماره5

بارداری مورد علاقه شما چه بود؟ سبک من در دوران بارداری بسیار متفاوت بود. در اکثر موارد ، من به ریشه های آزادخواه خود چسبیدم و اجازه دادم تا حد ممکن دست اندازم دیده شود! در ماه های گرم بارداری ، لباس های روی لباس ، لباس شنای پایدار و لباس های بلند و روان 24/7 به تن می کردم.

نکاتی برای لباس پوشیدن باردار در ماه های خنک تر؟ آنچه واقعاً مرا در طی سرما نجات داد ، داشتن برخی اصول اولیه بارداری کاملاً متنوع بود که می توانم آنها را لایه لایه و همچنین ترکیب و مطابقت دهم. من به شدت توصیه می کنم که در چند قطعه دست انداز دوستانه که واقعاً دوستشان دارید سرمایه گذاری کنید. برای من لباس های عمومی لباس اصلی من بود!