شیشه بی روح است. نامرئی. واقعاً چیزی نیست. وجود دارد تا از پشت آن ببینیم. به خودی خود زیبایی ندارد. نور را شکسته و حقیقت را خم می کند.

من نمی خواهم شبیه شیشه باشم.

هنوز هم در صندوق ایمیل من 348 ایمیل وجود دارد که به من می گوید باید پوست خود را مانند شیشه پاک و تمیز کنی. 402،000 پست در اینستاگرام وجود دارد که همین را پیشنهاد می کند بیش از یک میلیارد نتیجه جستجوی گوگل برای "پوست شیشه ای" وجود دارد که شامل تعداد زیادی مقاله و پست وبلاگ و صفحات مربوط به محصولات می باشد ، همه به شما مشاوره هایی در مورد چگونگی جلوه دادن پوست من به پوست و بیشتر به ماده جامد آمورف ارائه می دهند.

منافذ خود را در 3 مرحله آسان پاک کنید!

سلولهای پوستی مرده خود را یک شبه از بین ببرید - راه درست!

یک راهنمای مفید برای پنهان کردن جوش ، لکه های خشک ، جوش های آکنه و سایر علائم وجود!

17 روش درمانی برای ایجاد درخشش در یک طبقه چوب سخت که اخیراً اصلاح شده است!

چگونه می توان پوست انسان خود را با پوست بهتر و Dewier Dolphin جایگزین کرد!

خوب ، خوب ، این عناوین ساخته شده اند - اما هدف پنهان شده در پشت آنها چنین زیبا نیست. داشتن پوست شیشه ای واقعاً مسخره و غیرواقعی است. در آغوش گرفتن شیشه به عنوان هدف زیبایی ، کنار گذاشتن (و بدتر از آن آسیب رساندن به) عملکردهای ذاتی پوست است.

حتما دلیلی وجود دارد که پوست مانند شیشه به نظر نمی رسد.

تمایل به زیبایی برای مدتی، جلا بخشیدن به پوست جهت شیشه ای شدن است - به اندازه کافی طولانی که ایجاد زیبایی دیگر یک روند زیبایی نیست بلکه یک استاندارد زیبایی است. مانند تمام استانداردهای زیبایی ، پوست شیشه نیز از نظر جسمی غیرممکن است و به همین ترتیب ، مسیر کمال با محصولاتی هموار است که همیشه نیاز به خرید مجدد دارند. (چقدر برای سرمایه داری راحت است!) پایان ناپذیر است. اعتیاد آور است در مغز فرو می رود. این نوع خاصی از وسواس را القا می کند که همراه با آرزوی آرزوی غیرقابل تحقق است. به جای آن بهترین لباسهای زنانه را بپوشید و لذت ببرید

من مدتی به این وسواس پرداختم. من از این حقیقت ابراز تأسف کردم که پوست حساس و حساس بافت من هرگز شبیه شیشه نخواهد بود. یا یک پیراشکی لعاب دار ، یا یک مهر و موم ، یا یک کوفته بخارپز شده ، یا Saran Wrap یا تخم مرغ پوست کنده عبارت واضح و براق را اینجا وارد کنید.

سپس فهمیدم: چیز خوبی است که پوست شیشه IRL غیرقابل دستیابی است (صادقانه بگویم ، آیا تا به حال پوست شیشه ای را در خارج از شبکه های اجتماعی دیده اید؟) ، زیرا تمام ویژگی هایی که برای از بین بردن آن درخشش شیشه ای صاف و واقعی نیاز به پاک کردن دارم برای محافظت از من وجود دارد

مثل منافذ! منافذ به ترتیب کانال های خروجی از سبوم و عرق ، به ترتیب ماده برجسته کننده پوست - مرطوب کننده - اسلش و رگولاتور دمای بدن - اسلش - سم زدا هستند. شما نمی توانید منافذ پوست خود را کوچک کنید و نمی خواهید. بدون منافذ ، یا با منافذ خیلی کوچک ، بیش از حد گرم می شوید و / یا منفجر می شوید.

 

و سلولهای پوستی مرده! سر به بالا: آنها نمرده اند. آنها به عنوان بخشی از مانع پوستی مهم ، از یک هدف بیولوژیکی مهم استفاده می کنند. سلول های مرده پوست همچنین NMF ها یا عوامل مرطوب کننده طبیعی را در خود ذخیره می کنند - در اصل ، آنها ایستگاه آبرسانی پوست هستند. سلول های پوستی جوان و تازه در زیر (می دانید ، سلول هایی که در تلاش برای شبیه شدن به شیشه هستند) آنها را انجام نمی دهند. به همین دلیل است که لایه برداری بیش از حد می تواند منجر به ایجاد پوستی خشک و پوسته پوسته شود.

و جوش! من فکر کردم که جوش ها به عنوان ارتباطاتی از بدن من هستند و من را از آنچه مورد نیاز است آگاه می کنند. کیست روی خط فک من؟ وقت آن است که نگاهی سخت به هورمونهایم بیندازم. کمدون های بسته؟ پوست من در محصولات من نیست. گونه های ملتهب؟ بدن من ممکن است به جای سبزیجات دیگر با پنیر خامه ای ، به دنبال سبزیجات باشد. حتی اگر بتوانم لکه های زامبونی را از بین ببرم ، نمی توانم. مردم اطلاعات لازم برای دانستن را به اشتراک می گذارند ، مردم!

واقعاً ، هر نوع بافتی ارتباطی از درون است - حتی شیشه به نظر خودش می رسد. دکتر باربارا استورم ، بنیانگذار خط مراقبت از پوست به همین نام ، یک بار به من گفت: "یک پیشانی مومی ، شیشه ای و براق به اشتباه با" درخشش "مرتبط است ، که چنین نیست. "این نشانه آسیب است." به طور جدی: پوستی که به نظر می رسد شیشه پوستی است که پوست اصلی ، انسانیت و سلامتی خود را از دست داده است. اگر می توانید بازتاب خود را در چهره خود مشاهده کنید ، احتمالاً سعی دارد چیزی به شما بگوید - مانند: "ببین کاری که با من می کنی !!!" یا شاید ، "لطفا متوقف شوید." من می خواهم یک مادر باشم و لباسهای شیک بچه گانه را به کودکم بپوشانم به همین سادگی

اگر پوست شیشه ای هم دست نیافتنی است و هم غیرقابل توصیه ، چرا ما آن را می خواهیم؟

خوب ، برای اولین بار ، این یک پیشرفت طبیعی از استانداردهای زیبایی غیر طبیعی است. این فشار قدیمی است که شبیه عروسک باربی است ، که برای دوران مدرن به روز شده است: ما به راحتی پلاستیک را برای شیشه عوض کرده ایم (بنابراین سازگار با محیط زیست!) و نگاه مردانه را برای عینیت بخشیدن به خود (تلاش برای تقلید از یک جسم بی جان خود است - عینیت بخشیدن به معنای اصلی کلمه).

اما همچنین فکر می کنم تلفن ها و لپ تاپ ها و تلویزیون های ما مقصر هستند. در یک دنیای مجازی که به طور فزاینده ای افزایش می یابد ، هر آنچه که می بینیم پشت یک صفحه شیشه ای براق است - و همانطور که شیشه عادت به انجام آن نیست ، مانعی ایجاد می کند. شما را در بیرون قرار می دهد ، و در همه افراد عالی تماشا می کنید. مهم نیست که مردم در واقع پیکسل هستند. این طبیعت انسانی است که می خواهد به آنها بپیوندد ، زیبا باشد ، تقریباً هر کاری را که متعلق به آن است انجام دهد. من هم احساس می کنم

اگر صادق باشم ، وقتی می گویم "نمی خواهم شبیه شیشه شوم" ، منظورم این است که "کاش نمی خواستم شبیه شیشه شوم."

کاش این استاندارد غیرممکن را درونی نمی کردیم. ای کاش مجبور نبودم وجود منافذ و جوش های خود را توجیه کنم. کاش اجازه نمی دادم حالت پوست احساس عزت نفس من را تعیین کند. کاش کمی به آن شک نکنم ، وقتی دوست پسرم به من می گوید من زیبا هستم. ای کاش مجبور نشدم همه ما را متقاعد کنم که اجازه می دهد پوست ما پوست باشد ، اما من اینجا هستم.

پوست پوست است.

شیشه نیست و قرار هم نیست شیشه شود.

همیشه دارای بافت و منافذ است و گاهی اوقات دچار آکنه و روغن و التهاب می شود.

این زنده است ، پویاست ، الهی طراحی شده است و با شما صحبت می کند.

آیا واقعاً می خواهید آن را ساکت کنید تا مانند یک خرده ریز شنی از ماسه مذاب به نظر برسد؟